مدل های پرطرفدار نایک

کتانی نایک مدل Air Zoom Pegasus ۳۷ جدیدترین نسخه از سری کفش های Pegasus می باشد که در همین مدت کوتاهی که از عرضه اش می گذرد توانسته فروش فوق العاده ای را برای کمپانی نایک به ارمغان بیاورد. نایک Pegasus ۳۷ بروزرسانی های زیادی را نسبت به نسخه قبلی یعنی Pegasus ۳۶  پشت سر گذاشته است که شامل قسمت های مختلف این کفش می شود. البته ۳۶ Pegasus پیش از این تغییرات نیز کفش فوق العاده راحت و سبک بوده است که برای تمرین های روزمره انتخاب خوبی به حساب می آمده.

Air Zoom Pegasus ۳۷

کفش نایک مناسب ماراتن Nike Zoom X Vaporfly NEXT

کتانی نایکی مدل Zoom X Vaporfly NEXT یکی از بهترین مدل کفش هایی است که کمپانی نایک ویژه دوندگان ماراتن طراحی کرده است.

طراحان این کفش کارایی این مدل را به سطح بالاتری رسانده اند. لایه کف این کفش واکنش پذیری بیشتری را دارد، از جمله اصلی ترین تغییرات صورت گرفته در این کتانی می توان به لایه رویه سبک تر و با مقاومت بالاتر در برابر آب اشاره کرد که باعث ایجاد کشش بهتر در تمام قسمت ها می شود.

پس از عرضه ی این نسخه که مخصوص دوی ماراتن طراحی شده است طولی نکشید که دوندگانی که نایک Zoom X Vaporfly NEXT را برگزیده بودند بتوانند بالاترین امتیازات را در مسابقات کسب کنند. همین موضوع باعث افزایش میزان محبوبیت این کفش فوق العاده شد.

جالب است بدانید که این کفش نه تنها بهترین کفش مخصوص ماراتن در سری کفش های نایک می باشد بلکه به جرات می توان گفت که بهترین کفش مخصوص ماراتن حال حاضر در بازار می باشد.

کفش نایک مناسب ماراتن Nike Zoom X Vaporfly NEXT

بهترین کفش نایک مخصوص تریال رانینگ مدل Air Zoom Terra Kiger ۵

کفش های مخصوص تریال رانینگ باید سه ویژگی را حتما داشته باشد که شامل : راحتی، محافظت و چسبندگی بالا می باشد.

نایک Terra Kiger ۵ جزو معدود کفش هایی است که توانسته تمامی شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک کفش تریال رانینگ استاندارد را داشته باشد. این مدل که با یک فضای نسبتا بزرگ در قسمت پنجه طراحی شده است ، امکان استفاده از این کفش را برای افرادی که پنجه های پهن دارند را نیز فراهم می کند.

مش مورد استفاده در قسمت بالایی Zoom Terra Kiger ۵ بسیار نرم و قابل تنفس است ، و به اندازه کافی مقاوم طراحی شده است تا از نفوذ خاک و عواملی نظیر آن به داخل کتانی جلوگیری کند.

در قسمت زیره نایک Terra Kiger ۵ از برجستگی های زیادی استفاده شده تا علاوه بر افزایش ثبات ورزشکار بر روی زمین از فرو رفتن پا در زمین نیز جلوگیری شود.

بهترین کفش نایک مخصوص تریال رانینگ مدل Air Zoom Terra Kiger ۵